Julbak

 Erica med lilla magen rör i knäcksmeten...
Igår så blev det lugnt på fm, mådde kiss kass. Feber under natten.
Erica och Sanna kom och muntrade upp. Blev att Patrik gjorde sin underbart goda julkola, jag och Erica gjorde knäck. Barnen lekte så fint hela dagen lång!

Kvällen avslutades med att Svärmor kom på kaffe sen nattades Ted.
Jag och Patrik kröp ner under täcket och mös. Tittade på en film och somnade gott sen...

Nu är även inbjudningskorten till bröllopet bestämda....typsnittet med. Vi har så bra smak! Ha ha ha, typsnittet ska ju återkomma i vigselprogram och festhäfte. Tycker jag är väldigt snyggt när man tänker på just texten och typsnittet.

 

Känns könt att ha detta beslutet klart! Vilket tror ni att vi valde? Väntar ett litet tag till med att beställa, ska montera dom själva, dyrt nog som det är. Sen vill jag ha en stor beställning på favors och annat med för att slippa portot.

Åter till detta grymt svåra beslutet att hitta rätt skor!? Åh, det är så svårt. Inte trodde jag att det skulle vara svårare att hitta rätt skor än klänning?

Kommentarer
Postat av: fine

båda var suuperfina! :)

längtar tills lördag då vi ska på bröllop, fastän jag inte hittat klänning ännu :S

2008-12-02 @ 19:36:50
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0