Förkylda här

Oj oj oj vad vi är förkylda här!! Vi går här och snorar ikapp alla tre...ha ha ha.
Vi har donat lite här hemma och ska äta frukost nu, Erica & Sanna kommer snart. Hon hade försökt få tag på mig och jag på henne. Lustigt att vi tänker på varandra samtidigt så ofta? Jag och Erica...

Dagen blir lugn med lite besök, jag ska sola och föröka gå en prommis. Men inte lätt att bli motiverad med denna förkylningen. Blir inte en timme idag iallafall, det är till att pressa viruset för hårt.

 
Erica lagar knäck som hon är galen i! Tyvärr så brände vi den lite och kokade för länge...
Erica matar Ted då han var liten bebbe! Detta var längesedan!! And i still love you so much girl. Tokiga Erica!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hoppas att du har haft det fint under jul! Du, nu när inbjudningarna är skickade, får vi faktiskt se till att fixa en "rätt" desgin till dig =)



Puss

2008-12-28 @ 15:59:17
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Åh tack=)

Så många fina bilder från er jul, ser såå mysigt ut=)



Det funkade bra med släpet, mina tärnor höll upp det på toan hihi, sen höll jag upp klänningen en del när jag dansade haha, huvudsaken var att det var fint i kyrkan sen på festen var det så många som trampade på det så till slut gick jag och bar på det;)

Ni kommer få ett jättefint bröllop=)

2008-12-28 @ 21:09:59
URL: http://www.frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0