En stor beställning

Nu har jag precis hoppat ur duschen efter att jag gjort en stor beställlning, dvs den blev dyrare än vad jag räknat med. Men som sagt så gifter man sig bara en gång i livet! Ska det vara så ska det vara...
Detta har jag klickat hem ikväll....

  

  samt lite annat...
Jisses vad dyrt det blev, men korten kommer vara så fina. Inte exakt som på bilden, men stilen ser man ju! Tycker dom är så fina dessa inbjudningskort. Kostade lite, men vill att dom ska vara fina. Monteringen fick man betala 3 kr extra per kort! Har ni hört? Kuverten som jag beställde med, för att få exakt rätt storlek kostade 5 kr stycket. Vilka priser..Men attans bra service! Ha ha, så monteringen kommer vi göra själva. Ah, nu glömde jag beställa dubbelhäftande tejp, ska även ragga upp en symaskin...För det som ska sys kan ju jag med göra...hi hi.
Så nu längtar jag efter denna beställning...Sen ska inbjudningskort monteras för fulla muggar.
Jag säger såhär....
1+1=2

Kommentarer
Postat av: Tinna

Halloj, jajamen vi kommer på onsdag i finaste nobelstassen... Fina kort du har klickat hem, du kommer säkert att få ett underbart bröllop...

Har du min adress..fniss



( har inte haft tid o blogga på länge...trist )Men men...Julia fyller 3 imorgon så vi har haft fullt upp med kalas och den lilla stund man har över... vilar man =)



Ses på onsdag!

KRAM

2008-12-08 @ 22:24:45
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Oj, jag som tyckte att vi var ute i god tid. Vi ska beställa allt sånt efter nyår! För det är ändå väldigt många månader kvar... det är ju inte så att sånt brukar ta slut heller...



Det är bara bra, mycket att göra bara..

2008-12-09 @ 16:52:38
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: fine

jag tänkte så mycket på dig när jag var på min kusins bröllop i Skanör i lördags. Det var heeeelt underbart!!! nu längtar man verkligen efter att få tie the knot ;)

2008-12-09 @ 17:54:44
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

jag skall fixa dem snart, så mycket i skolan bara =)

Hon hade en underbar klänning, men den var inte min. Jag hittade i sista stund en väldigt fin och klassisk lila klänning. Det var tråkigt att så många var klädda i svart när man själv verkligen ansträngt sig att inte ha byxor eller svart. =/

2008-12-09 @ 20:12:32
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0