Äventyr

 Puss min älskade.

Idag segade vi länge i sängen jag och lilleman, sen bar det av in till Hässleholm och Hum. Efter besket där blev det shopping vill jag lova!!
Hittade julklappar till alla Teds kusiner, och till min syster med sambo. Skönt att ha det klart, inte många klappar kvar nu. Hittat dom lätt i år!
Sen blev det weddingshopping!!! Hittade en gästbok.....Den har bara funnits i vitt innan, ville vi inte ha. Vi ville ha en svart. Det bästa är att det är silvrig text på utsidan, och ja det står Gästbok inte Guestbook. Jag tycker den är enkel och fin, ska pimpa den med rosa sidenband eller vitt. Vi får se, kanske båda? Nu kan jag bocka va det med! Band ska fixas med bara...
Sen tittade jag på ringar, och hittade en som var SÅÅÅÅ FIN!! Passade så bra till min ring som jag helst inte vill göra om. Priset var dubbel vår budget...men.....men..Med guldet vi har så blir det inte så dyrt. Ska (som jag sade till han i affären)...suga på karamellen. Prata med "vår" guldsmed och se om han kan göra något liknande. Men vill inte ha en exakt sådan. Lite ändringar ska göras, men det passade så bra ihop med min förlovningsring. Inte lätt att hitta när man inte har en enkel slät förlovingsring.


 Tycker min förlovningsring är den finaste i världen!

Så nu är jag till 80 % säker på hur ringen ska se ut...Skönt att gästboken är "check" med. Inte för att det är svårt att hitta en gästbok, men ändå skönt.

Kommer hem och julkorten har kommit! Så fina blev dom! Sångövning på jobbet och nu har vi fixat med julkorten och handlat. Snart är det mat!



Kommentarer
Postat av: fine

gud vilka snygga naglar! och ring förstås.. =)

2008-12-16 @ 19:36:27
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

heej babsan!!

Gjorde du inte?? Kändes så tydligt så=)=)

Ja, kaffe låter nice. vilken tid kan du? Jag har en massa att uträtta imorgon, men nu måste jag få träffa dig. Saknar ihjäl mig efter dig och Tedden!!!!!

2008-12-16 @ 20:17:03
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja det måste ju kännas rätt med ringen =) tänk inte alltför mkt på pengarna, tänk ist på att den ska användas vaaaaarje dag, resten av era liv!

kram

2008-12-16 @ 23:21:23
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tyckte fotot va jätte häftigt!

2008-12-19 @ 08:35:09
URL: http://verros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0