Skrivaren funkar.

Idag var det upp ,frukost och sen hopp in i duschen. Efter att piffat till mig ås körde jag och lilleman ut till Erica och Sanna. Barnen busade och Sindy blev så glad över att se mig! Jag över att se henne, den lilla råttan.
Barnen lekte ute och badade ponnyhästarna....Sen kom Sandra, Percy och Casper. Vi hade en trevlig eftermiddag i Ericas och Andreas trädgård. Kaffe och kladdkaka. Två stora bulldozrar till hundar: King & Kira (Rotweiler Dobberman). Ger respekt med sig, men jag fastnade för King. Så fin han var!! En sådan skulle man haft till att vakta huset. Synd bara att jag inte har någon hunderfarenhet alls, what so ever. Blev sugen på en stor Vovve som vaktar till oss.
Kommer hem och vi äter, sen kör jag till Bjärnum i full galopp för att köpa skrivarpapper. Hittade en film till Ted som jag var tvungen att köpa! "Jurassic Park- The lost world". Så den har vi tittat på nu ikväll. Nu ska jag prova skriva ut, Patrik skrev precis ut med färg. Blev fint. Ser ut som om vi kommer ha färg i våra festhäften till vårt bröllop. Inte lika snabb bara som en laserskrivare. Men jag har ju tid på mig....
 

Min Värdinna Katarina & jag...sen en bild på ursköna Toastmadame Helene Dahl. Båda två hönor är Patriks sköna systrar...
Nu ska jag ratta ut lite från nätet...Ted ska nana med snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0