Skitkorv med

En jobbetisdag....Kommer hem och känner inte för att göra något alls.....Tvättar och dammsugar ändå. Ted leker lite och sen spelar vi poker. Pappa drar med mig och Ted in till stan för att hälsa på Moster Lina. Lagade mat och pratade. Lilleman trött, men 22.00 går Pappas 740 hem igen. Tedden somnar på två röda....tur att han inte ska vara på dagis förrän 11:00 imorgon. Då ska jag ta tag med NKB. Tittat lite på det igår och nu. Provat att göra det första testet.....gick sådär..men inte lämnat in än. Vill vara supersäker. Kemi avsnittet är inte kul, men what the hell....värre kommer jag vara me dom. Jo, just det. Loggade in på Fronter....läste lite om MATTE B, vad som ska gås igenom. Till min fasa, statistik,  x och y.....vad är 3.5 ggr 6.8? Jisses, jag vill bara dra väck allt håret från mitt huvud. Jag sitter här och bölar i ren panik, hur i hela friden ska jag fixa detta? Lättare om man får hjälp kanske? Lättare när man får boken i handen och läsa lite. Än att bara gå in och titta på alla testfrågorna. Eller som jag inte skulle gjort, kollat på INSU. Usch, just nu vill jag bara läsa till något helt annat där jag slipper MAB. Åh....HJÄLP! Ems...du och jag på torsdag, hoppas att du är en hejjare på Matte honey. Vad ska jag göra annars? Terra Pappa min? Låt mig läsa Eng C eller Svenska C ist??? För dom ämnena tycker jag sååå mycket om....Shit. Ska lägga mig i sängen nu och läsa på Kemi. (Suckar)




(By the way)

Igår gick det bra på första mötet med NKB. Känns som om den första tiden med att komma igång, planera och hinna blir tufft men klara det ska jag!

Kommentarer
Postat av: emily

men stumpan!!! du kan ju inte tro att du är dålig på något du inte ens har provat! Vi mot världen nu. det här fixar vi!!! så tar vi matte C till våren(skämt å sido) Det kommer gå BRAAAA!!!!

2008-08-19 @ 23:09:40
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0