Ringt Sundbyberg

Nej, jag kunde inte hålla mig. Vänta på mail, kände på mig att jag måste ringa. Tänkt om det är någon som jag som oftast inte svarar i mobilen?
Men Vera svarade, klänningen är inte såld! Jag har första ching, om inte någon tokstolle ringer och bjuder högre. Men med tanke på frakt på tror jag inte det...Dem höll på att flytta, fick förmodligen bredband ikväll. Då skulle hon maila över fler bilder på klänningen när hon har den, samt lite mått. Storlek 34, men den var insydd. Ska nog gå, den jag provade innan samma märke Sincerity var med strl 34. Annars känner jag en supersömmerska!!
Frågan är bara hur en sådan här affär ska gå i lås? Hur ska den fraktas? Hur och när betalar man? När jag fått klänningen såklart, eller?? Hon ville att jag skulle komma och prova den, nja. Tror inte att det är möjligt att köra till Sundbyberg för det...
Nu ska jag på AVD möte.....tar cyklen och far iväg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0