Lördagsplugg

Inte alla som är förtjusta att gå upp en lördag (nej inte toktidigt) och plugga. Men jag lyckades med hjälp av Martina igår få in Louise till idag för mig (7.00-13:45). Blev en semesterdag som rök, men jag har ju bara haft tre veckor i år...så jag har ju att ta av. Känns som om skolan är prioritet nr 1. Förutom mina pojkar såklart! Jag har skrevit över allt i mitt nya NKB block, ser snyggt ut. Samtidigt som man skriver så fräschar man upp minnet! Sen har jag börjat räkna!!!! Går hackigt, men det går minsann! Nu har jag kollat in första testet i Fronter på Matte B, samt spanat på test två i NKB.

PLUGGA VIDARE SOM GÄLLER!!
Patrik och Ted leker med patrik nya soft air gun...hm...Sen har min Patrik ordnat en miniräknare till mig med....Så nu kan jag släppa det att behöva köpa en ny för 400 kr....Ta ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0