Bröllopsfesten!

Den blev sååå lyckad igår. Över mina förväntningar, det var riktigt kul att tillsammans med Lisa vara toastmadame. Många som kom fram och berömde mig och Lisa, hur rikitgt duktiga vi varit. Jag känner med att det kunde inte blivit bättre. Spexen gick bra, sångerna blev uppskattade och Brudparets "Bröllopsvals" till Truly Madly Deeply gav många tårar (därav jag med). Niklas blev rädd att det var en rikig vals han skulle dansa....När Brudparet anlände spelades "Las Vegas" med Martin Stenmark! Vi dansade natten lång...till 02:00...baren stängdes och vi insåg att nu är det nog dags att gå hem. Brudparet var fina! Hampus var helt klart den bästa kavaljern att dansa med. Vad kul vi hade!!!!

Eftersom att jag var kvällens fotograf så tog jag mååånga bilder. Över 200 st.....Rätt nöjd med dom. Nu ska dom läggas över och fixas lite med....

Tar tid att lägga över alla, men nu är det gjort.
Patrik var så söt igår...bjöd upp mig till sista dansen...."We are the world" Michael Jackson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0