Amazed 3:59

2008-08-15

Every time our eyes meet
This feeling inside me
Is almost more than I can take
Baby when you touch me
I can feel how much you love me
And it just blows me away
I've never been this close to anyone or anything
I can hear your thoughts
I can see your dreams

I don't know how you do what you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I wanna spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby I'm amazed by you

The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me
Baby you surround me
You touch every place in my heart
Oh it feels like the first time every time
I wanna spend the whole night in your eyes

I don't know how you do what you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I wanna spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby I'm amazed by you

Every little thing that you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I wanna spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Oh, every little thing that you do
Baby I'm amazed by you



Idag åt vi god frukost, bullar i ugnen och Yoggi Yangster. Ted ville bara titta på "Den busiga gubben" (Indiana Jones...) ha ha ha. Donade här hemma som jag alltid gör...ha ha. Sen ringde vi Nana och Rami för att leka lite. Körde till Bjärnum och köpte spolarvätska, wunderbaum och Sonax (bästa i test) biltvättschampoo....Ha ha ha. Idag var det "Pärlan vård" på schemat. Farfar kom och klippte min stooooora gräsmatta. BLEV SÅÅ FINT. Vi lekte, lagade mat, hämtade hem Kullis. Äntligen helg!!!!! Patrik tvättade Pärlan, jag hade ju städat henne så fint invändigt.  Lite kvällsbus, jag har lyssnat på musik hela kvällen på datorn. Åh, jag vill med ha Singstar!!!! Ylat på ovanvåningen...ha ha. Kul att sjunga ju! Brännt lite skivor, en Kullis och Johannis skiva. Nu ska jag och Patrik ta en dusch.....




2008-08-14

Skånes Djurpark idag! Klockan 8:45 brummade Erica in med Foxen på vår "gård". Sen bar det av! Hade det jättekul!!! Alla djuren var så pigga, det var ju blött och lite småkallt. Vargar och lokatter på nääära håll. Nallebjörnar, tvättbjörnar, grävlingar, mårdhundar, grodor, ormar, lammisar, kronhjortar (som Ted matade)....


Tog massvis med bilder....men sidan är sååå seg ikväll så det tar en evighet att ladda upp.
Fick en superfin bild på en lo. Grymt fin som jag funderar på att framkalla samt för stora!
 Ted rider på Galaj...Blev inte Lukas hästen....ha ha ha. Det har han tjatat om...hihi. Min lille kille som ville dansa i kusinen pyjamas. Rosa lång linne med volanger. Det skulle han ha på sig och dansa....Bäst att inte nämna det för Herr K...
Kvällen blev familjemys. Patriks goooda fisksoppa, gottis och chips. Ted mös i min famn och vi tittade på Indiana Jones "The Kingdom of the crystal skull". Jag är ett Indiana Jones fan sedan barnsben...tycket han och MC Gyver var såååå coola när jag var liten tös. Patrik somnade, Ted sen satt jag och såg det spännande slutet. Skönt att somna sen, veta att en sovmorgon med Ted till. Mammas gosse!

 Visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: emily

där fångade du verkligen ögonblicket!!!

<Vilken kanonbild. puss

2008-08-16 @ 10:09:15
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0