Affärer

Åh, jag åt bara frukoset sen körde jag in till stan. Handlade nya jeans till Ted, ny cool luvjacka samt en höstjacka i grötn och brunt!! Sen provade jag jeans på H&M, hittade inga...men en svart tunika, klämmor, strumpebyxor och en vit basic plagg tröja....snygg med min svarta väst till...Måste vara fin nu på skolträffarna. Jag funderar starkt på att ta ledigt imorgon och plugga....Matten ligger man efter i nu för träffen var så sen som torsdag. Ems kommer imorgon eftermiddag och pluggar matte med mig!! Kul!! Känner att det rä viktigast just nu...undrar om man kaqn få ledigt och få in någon till imorgon? Jag börjar jobba 14:00 idag..till 21:15...Segt, men det går an. Ska ju snart inte vara kvar.....Såg en ambulansbuss idag....Tecken var dag känns det som! JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR KÖRA AMBULANS OCH RÄDDA LIV. Bilen framför mig körde på en ekorre idag på väg hem från stan, den låg och sprattlade på vägen. Jag körde vid sidan om. Det gör ont i hjärtat när man ser något sådant....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0